Followers

November 16, 2009

.majlis aqiqah & khatam al-quran.


Sabtu yang lepas bersamaan 14 nov,kwnku yang bernama Nurul Farhana Nadirah yang sungguh comel telah mengadakan majlis khatam al-quran bersama 4 org adik perempuan nya n majlis aqiqah tu untuk adik baru *lelaki tunggal yang sungguh comel yang bernama Muhammad Emir Luqman.. agak ramai jugak yang dtg umah dia.. adik dia comel sgt2.. n farhana ngan adik2 nya semua cantik2 sebb semua mengenakan busana berwarna putih.. bak kata mama,bila ada majlis khatam al-quran,banyak malaikat yang turun menyaksikan majlis khatam al-quran tu jugak,so,siapa yang menghadirkan diri pada majlis khatam al-quran,besar ganjarannya.. cewah.. nak jd ustazah la plak.. hehehe.. pastu,jumpa plak kwn ku yang sungguh handsome bernama Ahmad Furqon Andima Putra.. (betul ke ejaan nama dia ni :p) so.. kotrg kalau da berjumpa,gelak sakan je la kan.. kwn lama la katakan.. tp rindu gak kwn2 yang lama... :) bila la nak wat majlis khatam al-quran untk ku pulak.. :p sabar fatin,xlama lagi abis la baca quran tu,da sampai juzuk 29 da.. :p tgk2 la gambar2 yang comel2 di bwah ini... :)







1 comment:

  1. ahmad furqon andima putra tu ade facebook tak?

    ReplyDelete