Followers

November 18, 2009

.SMK KOTA KEMUNING.

Bila teringat zaman skolah,mest rasa sedih.. teringat gelak tawa bersama kwn2,ngan cikgu.. dr form 1 sampai la form 5,aku skolah kat SMK KOTA KEMUNING.. skolah tu ada banyak kenangan tentang aku n kawan2.. rindu sgt2 kat semua kwn2 skolah,ada yang study,ada yg keje,ada pula yang x dpt dikesan.. rasa mcm teringin sgt nak buat reunion ngan kwn2,tp,semua ada komitmen masing2.. kwn skolah yang aku paling rindu adalah NORHASNEERA FADIA HASWEERA.. dia la kwn baik aku masa kat skolah dulu.. kalau apa2 jd,mest ktorg berdua.. kalau berdiri kat depan perhimpunan sebb lambat,muka ktorg gak la,sedangkan umah dekt je ngan skolah.. hehe.. tp aku rindu gak kat fara,sya,suzie,nana,dayah,alin,alil,nas,fahmi,gz aka uncle don,fadzil,ikrom,boboy, n kwn2 kelas yang lain... ktorg dulu amat la 'jagen'. haha!! kalau nak tgk muka2 yang slalu kuar masuk pejabat,bdk2 kelas aku la kan.. hahaha! kalau nak jumpa ktorg kalau ilang,cr la kat kantin,'anjing skolah' pun takut ngan ktorg tau.. hahahahahaha! lwk ar.. kalau nak tgk wrestling2,bdk2 kelas ktorg la jugak.. :p aku rasa,masa SPM,pengawas peperiksaan tu melepaskan rasa yang lega bila xperlu jaga ktorg lama2 sebb setengah jam pas start paper,pasti da kosong da kelas exam tu. pastu kalau nak jumpa ktorg,semestinya SMC a.k.a. sri muda corner.. tp tu semua da tinggal kenangan.. apa2 pun,aku doakan semua kwn2 aku berjaya,xkira la keje ke,study ke,'kawin' ke.. hehe..



No comments:

Post a Comment