Followers

January 17, 2010

kemalasan..

hai semua.. terasa da lama x update blog.. bkn apa,malas je nak update,bkn xde cerita,tp malas nak taip,pangkal citernya adalah malas! Bila masuk tahun baru ni,kena kurangkan on9 mengon9 ni,bkn sebb apa,tp bil elektrik kat umah da melambung,ngn laptop abg,PC kat umah,ngan tv,radio,oven,microwave,washingmachine,kolam ikan,fuhhh! botak kepala ayah nak bayar bil... hehe.. nasib baik blum botak lg.. arini da 17 hari kt melangkah ke tahun 2010. xada beza ngan tahun sebelum2 ni.. kehidupan seharian sama je... huh! BOSAN!! masak,sidai baju,kemas umah,gosok baju,kelas,lipat baju.... xada bezanya pun dr dulu smpi skrg.. tp nak wat mcm mana,aku kan perempuan.. bukan mcm sesetengah orang yg ada org gaji,yg bleh menyuruh je.. mama ckp xpyh amik org gaji sebb semua da besar n bleh buat keje sendiri... mmmmmmmmm.... xpe la kan.... boleh ke aku x menghadap laptop walau sehari? oh! tidakkkkkk! xboleh2!! kan best kalau dpt anugerah org yg on9 setiap hari.. hahaha! pasti aku ngan zeera bleh rebut anugerah tu.. hehehe.. setiap kali pas blk dr kelas,kalau aku naik bilik je,mest mama akan jerit dr bwh 'menghadap laptop la tu!!' hahahahaha! sungguh seronok kalau dpt on9 setiap hari.. dulu,aku ske la chatting2 ni,tp skang da mls :p sape yg tau kenapa aku mls tu,tau2 je la kan2 zeera,x mcm cik naz tu,ari2 chatting ngan buah hati dia.. oppps! terkutuk plak.. hehehe.. jgn marah cik naz,nant aku belanja LOLLIPOP TEMBIKAI.ye.. hehe.. sejarah mungkin berulang kembali jika aku belanja kwn akuLOLLIPOP TEMBIKAI . hahaha! lawak2.. da la,mls nak taip2 lg.. will be continued by other story.. caucincau!!

No comments:

Post a Comment