Followers

June 30, 2010

sekali lagi ianya terjadi... ouh! apa nasib diri ku ini....... :(

dr pg aku rasa xsedap hati n bila da petang baru aku tau kenapa......
oh! sekali lagi hati n perasaan aku bagaikan di panah petir yg sgt2 kuat.....
mmg kali ni aku xleh terima apa yg dah terjadi..
n kali ni jugak aku rasakan yg aku dah xsanggup nak hadapi situasi mcm ni lg....
ya allah,kenapa semua dugaan ni harus aku tempuhi...............
mmg setiap manusia xde kesempurnaan dalam diri masing2..
tipu la kalau ckp yg ada orang yg cukup2 sempurna..
itu semua bohong belaka...
tp,kenapa benda ni jd lg skali..?
 kenapa kenapa kenapa???
aku da x sanggup nak hadapi ni semua lg...........
kenapa mesti aku dikecewakan?
kenapa mesti aku rasa perasaan yang xde seorang perempuan pun sanggup menghadapi situasi aku sekarang ni..
aku seperti tidak akan percaya kata2 lelaki lagi..
ya allah,kenapa semua ni perlu berlaku...?
kenapa.................................??????????
aku berasa sgt2 sedih...
tp xde org yg akan mengerti apa yg aku rasa......
kan bagus kalau dr mula aku xrasa mcm ni..
kan bagus kalau aku xjumpa dia..
kan bagus kalau aku xkenal dia langsung.......
pasti semua ni xkan terjadi.........
ya allah,kuatkan lah iman hambamu ini ya allah................

No comments:

Post a Comment