Followers

April 5, 2011

Arabian Theme Restaurant..

salam..
akhirnya selepas penat memilih baju jubah yg mana satu yg patut aku pki,telah berakhir sebb jubah tu aku kena pakai waktu kelas RO..
so mula2 x confident nak pki jubah biru tu sebb nampak cam OVER u!! 
tp setelah aku meminta pendapat dr SOD kt pd arini,dia menyuruh aku memakai jubah berwarna biru..
arini pas abis kelas pakngah,ktorg g makan kat singgah rasa...
pas da mengenyangkan perut,ktorg masuk mock tuk setting table etc...
xsangka plak sekejap je ktorg setting..
sebelum kul 5 da siap setting semua..
pas da siap setting,ktorg yg perempuan2 ni minta kebenran kat dak2 lelaki tuk g bersalin,ooppsss bkn bersalin anak,tp bersalin baju.. hehehe
tang makeup yg lemah skit ni,bknnya professional pun nak g makeup lawa2..
tp pas mendapat inspirasi dr pakcik utube,aku bleh makeup cam apa yg aku tonton kat utube tu..
mula2 agak pelik sebb nak g pakai 'selitape' (betul ke aku eja ni.. :p)  kat sisi mata supaya nant bila wat wing nampak cantik..
tp akhirnya berjaya gak wat..
dah la,malas nak membebel lagi..
semoga kelas2 akan dtg sukses mcm kali ni..
n thanx kepada semua sebb memberikan kerjasama.. ;)


 atoy n aku
 wani,aku,rafie,iqin n zeera ;)

No comments:

Post a Comment