Followers

June 1, 2011

.....................................................................................

salam..
td ktorg sempat la duk2 lepak sama2 n cter2 balik kejadian2 kelakar yg berlaku masa ktorg praktikal aritu..
bila sebut nama si dia je,automatik aku rasa sedih sgt...
agaknya bila la aku dapat jumpa dia lagi kan...
xkan la aku nak duk nangs depan dioarg  kan..segan la aku,tp bila aku duk sorg2 mest aku teringat kat si dia,mana lah dia agknya skrg ni kan...
aku rasa rindu sgt2 kat dia.....
apa ek patut aku buat? rasa mcm da xleh nak tanggung lagi rasa rindu ni...
tolong!!
i miss u mrribut! :(

2 comments:

  1. sedihnye...atin mmg setia!n keep on

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. sedih je bila fikir......... ktorg plan nak bercuti ke terengganu,tp xtau lg bila

    ReplyDelete