Followers

October 18, 2012

Muet!!!! Speaking test



Salam...
ya allahhhh!!!!
aku cam da takleh nak fikir apa2 lg...
skrg ni baru aku rasa nervous,nervous sebb apa??
sebb arini 18.10.2012 adalah tarikh tuk aku duduk speaking test muet...
tak boleh ke kalau xamik ni... adoyaiii
serius rasa cam nak tercabut jantung aku ni..
kalau aku pandai speaking,aku xkan se nervous ni..
ni speaking pun aku xpandaiiii.. (mesti ada yg kutuk sebb aku xpandai speaking kannnnnnn)
aku harap sgt2 semua berjalan lancar esok..aminnnn~~!!
kan best kalau dapat satu group ngan org yg sama2 xpandai speaking cam aku..
xde la aku rasa takut sgt kan?
hmmm doakan aku ye! aku cuma nak lepaskan speaking test ni je..
writting,listening n reading nanti aku ada masa lg nak study sebb exam tu 10.11.2012 ni...
ya allah,kau permudahkanlah untunk aku menghadapi speaking test ini.. aminnnn~
n gudluck jugak tuk my cute panda! hahaha zeera sebab ktorg sama2 amik exam MUET ni 

No comments:

Post a Comment