Followers

October 18, 2012

Samurai Burger part 2

Salam..
Dengan ini aku ingin memberitahu bahawa aku telah merasa sendiri Samurai burger ni kahkahkah!
Camni la.. Aku baru terbuka hari nak merasa samurai burger..
Dalam entry sebelum ni pun ramai yg comment sedap burger ni kecuali sos teriyaki kat dging burger tu...
Bagi ku kan,burger ni sedap sebb daging burgernya lembut gilerrrr!
Xde la tercekik kalau makan kan haha ( nampak sgt pelahap makan sampai nak tercekik)
Cuma aku xbrapa suka sos teriyaki tu sebb manis skit tp stil leh makan...
Friesnya xde nak shake2 sebb aku beli yg medium je ( xyah nak tamak sgt la kan)
Pastu air dia apa nama ntah,sedap la jugak ;)
Aku bg 8/10 tuk burger ni...
Tp kan sebelum kena tax harganya RM9++ je kalau xsilap skali ngan text RM11.80....
Xpe la,sekali sekala,asal sedap ;)
Korg yg belum try tu,try la ;)

No comments:

Post a Comment