Followers

May 14, 2010

setelah sekian lama~

hai semua..
rasa cam lama x update blog ni..
bukan apa,tp bz study n rasa mcm xde benda menarik tuk ditulis..
hmm.. cuter pasal study,rasa mcm baru semalam aku masuk first class,tp da nak final..
cepat betul masa berlalu..
bila berckp pasal final,da tentu la kena study smart tuk dpt result gempak..
insyaallah aku wat yg terbaik...
doa2kan lah aku dpt result yg baik..
tp pas abis final,bulan jun,aku g prktikal..
semalam ada gak tanya coordinator li ,dia ckp surat permohonan baru dihantar semalam..
perghhh! kalau dpt feedback lambat,nyaya je aku kena tggu lama2..
hmmm xpe la kan,nak wat camne,asalkan dpt praktikal n xsabar rasanya nak abis kan dip n sambg degree..
insyaallah kalau ada rezeki... aminn~~
umur muda lagi,apa nak buat kalau bukan mengisi masa lapang dengan menambah ilmu pengetahuan kt..
mmg keje tu best bleh dapat duit,tp ilmu lagi penting,zaman skrg ni,kalau xde pelajaran,susah nak minta keje yg bagus2..
kalau setakat keje kat fast food ke,7e ke,boleh la..
tp aku mmg nekad,aku nak menggenggam segulung diploma dan ijazah..
mmg kenyataan yg org ckp,setinggi2 mana perempuan belajar,duduk dapur jugak akhirnya..
abis tu,kalau kena cerai,xde pelajaran,kt kaum haa ni xkan nak menagih simpati dr org..
so,kaum hawa ni kena berdikari n jangan bergantung sgt pada lelaki..
panjang lebar plak aku bebel..
so next week aku final exam,17 n 21,so,WISH ME LUCK!!

No comments:

Post a Comment