Followers

March 21, 2011

1st class for this sem..

salam..
arini merupakan hari pertama bermulanya kelas tuk sem ni..
mula2 tu berkobar2 gak la nak g kelas sebb da lama cuti kan..
sem ni aku amik subjek amalan acara dan operasi restoran..
bunyi cam gempak je kan.. tp hampeh!! ciitttt!
ktorg masuk lamabt masa kelas amalan acara tu,nasib baik x kena marah.. hehe
benci arr.. tuk kelas amalan acara tu aku di calonkan tuk amik tanggungjwb tuk bahgian protokol (whatever la..)
pastu bila masuk kelas operasi restoran plak nasib baik aku sama group ngan zeera,sya,iqin,rafie n ajam.. tp cian lin kena masuk group lain..
tuk kelas ni plak hampeh gak..
sya kena jd supervisor of d day n zarul chef of d day tuk minggu pertama (boleh maki2 org kaau x wat keje.. hahah)
aku kena jd supervisor of d day tuk minggu kedua n diyana plak kena jd chef of d day ..
bajet leh jd cam exec chef plak bila diberi peluang tuk maki2 org.. hahaha.. ( jahat tulllll)
tp yg x bestnya.. ada la suara2 sumbang yg x setuju ngan ahli kumpulan yg da diber oleh pn..
terima je la... jgn plak nak pilih bulu.. btah pape ntah manusia camni n mayb 'mereka2' tu bengang sebb x dpt jwtn tu.. 
relax la.. banyk lg minggu2 yg mendatang....
yg paling PENTING! aku akan pastikan KAK GEE,KAK ATOY N KAK LIMAH pun akan dpt jawatan SOD n COD tu.. hahahahaha..
lg2 KAK LIMAH tu... da la xmau dtg kelas td..  hehehe :p
hopefully,sem ni ktorg buat yg terbaik sebb xde final exam....
amin....... ( bukan amin kau ek kak gee hehehe)

No comments:

Post a Comment