Followers

July 26, 2010

PUAS HATI..

hmm,da lama asanya x update blog ku ini semenjak ku menjejakkan kaki ke teengganu ni..
da nak hampir sebulan aku praktikal,setakat ni,sedikit sebanyak aku dapat menambahkan ilmu tentang dunia yang sedang aku ceburi ni ( kitchen la kan)..
masa mula2 praktikal,memang la ada rasa sikit beban,sebb xpernah lagi aku berjauhan ngan family,pastu keje penat,tp alhamdulillah,setakat ni aku dapat sesuai kan diri..
sebenarnya bila keje dengan orang yg ramai disekeliling kt,kt akan rasa happy walaupun keje tu memenatkan..
n yg paling best,aku da dapat rasa mcm mana jaga hi tea,n function yg xbapa besar nak dibandingkan function yg akan aku tempuhi bila monsoon cup nant..
pergghhhh! xdpt nak aku bayangkan...
tp xpe la kan,kt bleh timba pengalaman lg pasni...
winkwink! ;)

No comments:

Post a Comment