Followers

January 31, 2011

permulaan 2011..

setelah sekian lama tidak meng'update' blog ni akhirnya aku kembali lg...
aku bukan sesaje xmau update blog ni..
tp dalam awal 2011 ni banyak kejadian yg berlaku pada aku n family..
antaranya atok sebelah mama meninggal pada 13 disember 2010..
atok sebelah ayah sakit...
n sejak dr tu aku slalu je balik kg..
bak kata mama,selagi atok masih hdup,kena spend time ngan dia walaupun keadaan nya kelihatan uzur..
tp panjang umur atok aku ni.. dia lahr pada tahun 1928..! (OMGG!!) 
mcm xpercaya je atok aku ni lahir sebelum merdeka lg..
tp nak wat camne kan kalau org da nak sakit,apa yg mampu kami lakukan adalah mendoakan agar dia sembuh walaupun umurnya tidak mengizinkan..
atok da banyak kali kuar asuk hospital..
sampai hospital tu da jd umah kedua atok da...
doktor ckp,mcm xde harapan je... sebb atok da terlalu tua..
tp yg membuatkan aku sedih sgt2.. 
minggu lepas masa g tgk atk kat hospital,time tu da nak balik,tiba2 atok nangs,sedih sgt2 bila tgk atok nangs...
mcm kesian pun ada jugak.. tp nak wat mcm mana,yg paling penting,aku doakan agar atok sihat mcm biasa...
sama2 la kt mendoakan kesejahteraan atok aku ye..
aminnn...

ni masa mama suapkan atok makan...

No comments:

Post a Comment