Followers

November 28, 2012

Alhamdulillah~!

Salam..
yeayy! seronok aritu bila da dapat result n lepas untuk grad nanti ;)
td masa nak g keluar lunch,masuk kereta je mama terus hulur satu sampul surat..
terpinga2 aku amik surat tu,cam pelik la tetiba dapat surat..
slalu dapat barang dr poslaju je...
skali tengok lambang PTPL..
berdebar2 jugak la nak bukak surat tu kan..
skali aku bukak je surat tu first yg aku nampak perkataan TAHNIAH!
weeehoooo! Bukan main khusyuk aku baca skali baca bila grad,jd lemah semangat pulak..
apsal lambat sangat ptpl grad? sampai bulan JUN 2013?
panjang umur ke tidak kan...

bila baca grad nanti bulan JUN,nampaknya banyak masa untuk menjalankan misi! yeayyy!!
misi apakah itu?? nantikan entry pasal misi tu nanti bila misi tersebut tercapai..aminnnnn! ;)
ada 2 helai sebenarnya surat ni..
bila tgk yg lg satu tu rupanya dia bagi statement,nasib baik outstanding kosong kalau x da lama aku bakauuuuu kolej tu..
da la aku dapat pt RM16000 pastu total paid sepanjang belajar RM18000++ choiiii!
banyak giler dia makan duit student kannnn!
memang ada satu sem tu aku bayar private sebb aku extand sebb masa tu kena denggi..
hmmm nak wat camnekan,asalkan da abis belajar...

pengetua dah bertukar kew? huhuhu

No comments:

Post a Comment