Followers

April 1, 2011

jatuh cinta lagi.. ;)

salam..
hai semua.. arini bersamaan 1 april 2011,kami (G.K.K.) telah pergi berfoya2 sebentar utk melpaskan tekanan yg dihadapi.. hahaha
so mula2 ktorg g jalan2 kat PAS (oppss Plaza Alam Sentral la..........) :p
ngah sibuk2 usha baby  black kak gee nya 'baju',sya pun mengambil kesempatan utk menukar housing phone dia..
lama gak la tggu org tu nak pasang housing tu sebb asyik xleh ngam je..
sementara tggu sya,aku n kak gee g la mencuci mata tgk2 phone...
aku sudah lama jatuh cinta ngan satu phone ni,tp kalau aku paki phone tu skrg,mest org ckp aku dah ketinggalan zaman,tp ada aku kisah kalau org ckp aku ketinggalan zaman?? hahaha..
so mest korg tertanya2 bentuk camne la hp yg aku telah jatuh cinta ni..
jengjengjeng............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sweetnya colour pink...
hp ni bleh dpt dlm harga 200-250.. hmm.(kena kumpul duit ni :p)

selain tu ada gak hp yg aku minat,tp mahal sikit dr hp ni..
yg ni pun smart gak kan...
tp apa2pun,kalau nak beli,kumpullah duit sendiri kan2...  ;)

................ 

No comments:

Post a Comment