Followers

July 23, 2011

impian ku tercapai~~

Salam..
arini kakjoyah rasa happy sgt2 sebb segala impian kakjoyah tercapai,tp mest korg nak tau kan apa impian kakjoyah ni..
hehehe,kakjoyah da berjaya mendapatkan bb bold dalam genggaman kakjoyah..

huhuuhuhuhu..
kakjoyah minat sgt ngan bb torch tp cam xkesampaian je sebb xcukup budget tp kak joyah amik bold 9780.. huhu..
alhamdulillah impian kakjoyah tercapai jugak akhirnya..
kakjoyah nak yg colour putih tp putih mahal,mcm pelik kan..
tp pape pun kakjoyah akan hargai bb ni sebb kakjoyah simpan duit sendiri tau nak beli bb ni.. ;) 
sape2 yg nak add tu bleh le amik bb pin kakjoyah ni haaa... 2699A9E4







4 comments:

  1. ..awwwww...bertuahnye kak joyah sbb dha capai impian nak beli bb..ermmm..kite nak beli bb jugak..tapi, duit tak cukup agi..ehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe tp bkn senang gak kakjoyah nak simpan duit.. ;)

    ReplyDelete
  3. ..tu lha..ermm...duit tabung kite dulu nak penuh..tapi, skarang nie tak sampai separuh..ngeh2..biasalah kn..budak skool lha katakan..ahaha..

    ReplyDelete
  4. hahahaha dugaan namanya tu :p

    ReplyDelete