Followers

September 5, 2012

Inai merah dijari~

Salam...
kalau citer sal inai,uiishhhhh! aku mmg ske pakai inai..
dr kecik lg mmg pantang nampak org pakai inai mesti nak pakai...
aritu g kenduri kawin,tgk pengantin tu pakai inai cantiknyaaaaa sebb merah menyala...
aku kalau pakai inai yg xmerah confirm duk pakai berkali2 sampai merah
tp inai dalam tube tu cepat pudar..
tp xpe la,asalkan aku dpt lepas gian hehehe..
sebelum pakai inai,aku search dulu camne nak jdkan inai tu pekat..
salah satunya sebelum pakai inai celupkan jari dlm air limau pastu bila da kering jangan basuh tp lapkan pakai tisu lepastu sapukan minyak masak kat jari yg berinai tu... insyaallah merah cantik ;)

ni la inai yg aku pakai...

bukan main dempap lagi jari jemariku hehehehe...
petua kat atas tu la aku wat n ni la hasilnya... ;)
suka sangattttttttttttttttt sebab merah menyala ;)

No comments:

Post a Comment