Followers

June 14, 2010

anda PHOTOGENIC ?? mari join contest ni ..

terasa menarik pulak bila zeera tagged aku utk masuk contest ni walaupun aku rasa muka aku xde la photogenic sgt pun..hehe,tp kalau ada rezeki utk menang alhamdulillah la kan.. hehe.. (perasannya hihi)

terms and condition:
1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.gambar anda hendaklah gambar anda seorang ! jika anda bersama-sama yang lain saye REJECT, :p

3.gambar anda mestilah sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn'umph~'nya .., tidak kisah ia beredit atau tidak" yg penting 'umph~'nya
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn maaf jika boyfiee anda mahu join,tunggu next contest yeah .. :)

5.mestilah menjadi follower saya 'mia farrow's'

6.sediakn entry khas untuk contest ini dan tag minimum 3org . [org2 yang d tag mesti mereka tahu .

7.sila letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda :)
anda boleh pilih yang mana satu

8. tarikh tutup contest ini ialah 15 JULAI 2010, bile dah tamat contest,pemenang nya hanya akan dipilih seramai 10 orang, jadi anda buatlah yang tercantik, terbaik, dan terhebat ^^ 
dan saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saya


inilah penganjur contest ni.. ;)
comel kan3...?

ni gambar yg akan aku pertaruhkan 
(alahai,bunyi mcm nak masuk miss universe je hihi)



photogenic ke ni..??
hehehe,takpe,belum cuba belum tau.. ;p

sebab aku mempertaruhkan gambar ni adalah...................... jengjengjeng!
hehehehe

♥ ramai yang cakap gambar aku yg ni comel (comel kew..? hihi)

♥ ramai yang suke mata bulat ku ini... ;)

♥ nampak comel plak bila tgk lama2 (huh! perasannya................. ;p sape lg nak puji kt kan)

♥ suka tgk pipi ku yg gebu (haiisshhhh!) hihi..

orang yang ingin aku tag ialah

♥ zeera razali
♥ shakina a.k.a. cha
♥ kak ain

~the end~

No comments:

Post a Comment