Followers

June 17, 2010

new wedges.. ;)

yahuuuuuuu!!!
hehehe.. kisah new wedges ni bermula dimana,semalam aku g temankan mama utk cop borang2 kat pesuruhjaya angkat sumpah di pkns,pastu pas da cop borang2 tu,g makan jap,pastu mama ajak g tgk baju2 kurung,bukan nak beli pun,cuma tgk2 je..
pas da penat jalan2,mama suh call ayul sebb da kebetulan keluar,nak g beli baju raya boon,nant dia da balik asrama susah plak nak beli,so balik,solat zohor dulu pastu gerak,mama tanya nak g KL ke,Sunway ke,jusco bukit tinggi... ayul ckp jusco bukit tinggi dekat sikit... so g la sana,xde la  ramai sgt pun,tp ada sale sampau brapa jun ntah... boon tu pun cerewet gak tang memeilih baju,mama plak suh dia pakai baju berkolar atau kemeja,raya la katakan..... mula2 masuk jusco,pastu ayul ckp g F.O.S... da g F.O.S. xde plak yg berkenan... g la kedai apa ntah namanya,sebelah Padini kedai tu,outlet apa ntah.... so masuk2 je aku da nampak pump shoe,g la tgk,tgh2 tgk,mama ckp nak amik,mama tolak elaun,wah! gitu!! x adil la.. pastu aku ckp la aku xnak pump shoe,pastumama suh g vincci kat sebelah,nant mama dtg.. wah! happy tul bila mama da ckp mcm tu... mula2 aku tgk wedges yg kat rak2 yg biasa tu,berkenan la satu tu,try,xsesuai plak ngan kaki.. pastu round2 lg,mama yg pilih wedges kat tempat new arrival,mula2 aku pilih hitam,tp mama ckp da ada wedges colour hitam,so mama pilih warna coklat kulit tu... tanpa tgk harga,aku suh org tu amik size yg aku pilih....... dah try,happy nya,cantik.... pastu mama tanya nak ke x,aku ckp je la nak,tp xde discount sebb new arrival... so harganya tteeeettttttttttt! hehehehe... da la malas nak cter panjang2... :)



                                                 actually mama minat tang tumit dia ni ha.... ;)

                       ~i L.O.V.E. wedges!~

No comments:

Post a Comment