Followers

June 4, 2010

untuk kali terakhir 4 dis year... sobsob.. :( (part 1)

hari ni aku kena bangun pagi2 sebb shift untuk hari ni pg..
hahahahaha.. sebb kalau sebelum2 ni slalu tgh hari...
so mcm biasa la kan,kul 6 mama da mcm singa utk kejut semua bgn subuh..
ngan mata yg kuyu n mamai,aku bgn g toilet amik wudhu pastu solat..
pastu pas abis solat je aku da x fikir apa da,aku terus landing sambil peluk bantal ku.mmm bestnyaaaaaaa...
hehehe.. pastu baru aku teringat nak set alarm tuk bgn nant..
aku set alarm kul 7.30,tp cam biasa la kan kalau alarm da berbunyi,aku snooze kan pastu bunyi lg,tgk2 da kul 7.45,aku pun bgn g gosok seluar n baju... pastu da siap mand,aku turun bukak tv,dgr hotfm kat 8tv...
tunggu punya tunggu,janji kul 8.30 tp kul 9.00 baru orangnya sampai....
tp sape orang yg amik aku kat umah tu....? jengjengjeng..
bersambung................................................ :D

No comments:

Post a Comment